tisdag 17 september 2013

Jag behöver hjälp av er bloggare!!


Av någon anledning så funkade inte mitt kommentarsfält längre, så jag tog bort det. Sedan var det visst inte så lätt att lägga till något, utan jag fick söka mig fram och hittade ett. Men det står på engelska och layouten är inte direkt tilltalande och inte kan jag ändra teckensnittet och jag hittar helt plötsligt ingenting i blogger. 
Så snälla Ni! hjälp mig med en bra htlm kod så jag får igång min kommentarslista igen
Sedan så får jag inte till "härmapan" den rutan är för stor och går utanför ramen, är det någon som kan ge mig ledtråd till att justera detta?

Är jätte tacksam för svar från någon 
Kram 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också