torsdag 5 september 2013

Redo för fest i höst med nya kläder


Höstens boots har nu kommit till mig som jag beställde från Skopunkten och jag blev supernöjd. Bootsen jag beställde är likadana men den är i svart och beige. De beigea skall jag ha till klänningen som jag köpte härom dagen från Cream som jag skall ha till dopet till Emil i höst.  

Jag har ingen känsla för mode men denna outfiten tycker jag var väldigt fin och som jag kan ha till vardags och fest. 








 Stövlarna är varmfodrade och väldigt dekorativa och sköna, så dessa blir att använda mycket i höst. 
Så nu är jag redo för dop och för en höst konferens på Quality Spa & Resort Strömstad för HSB där jag sitter i styrelsen. Det skall bli himla kul att få "parta" med alla roliga HSB folk från Norra Bohuslän och Göteborg. Nu har jag sån tur att jag bara bor 3 mil från Strömstad så det blir ingen lång resa men jag får övernattning ändå och man får ju passa på när de bjuder...

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också