fredag 4 oktober 2013

Doptavlan till vårt gudbarn Emil


Nu har jag fått doptavlan jag beställt från mina ting och jag
Jag och Benny skall vara gudföräldrar till Bennys brorsbarn Emil den 12 oktober och så klart var det inte så lätt att hitta på någon present.

 Man vill ju inte att det skall vara något som ställs undan i ett skåp och glöms bort så efter mycket sökande hittade jag en konstnär som heter Therese Tönnberg som har bloggen http://www.minatingochjag.blogspot.se/ och där beställde jag en tavla med en dopdikt som jag hittade och tyckte passade bra och så ville jag ha en turkos stjärna. 
Detta ordnade hon så klart och den blev jättefin och det blir en personlig present och våra namn står med. 
 


 Denna presenten kommer förhoppningsvis inte att hamna i något skåp utan får hänga framme i hans rum. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också