fredag 25 oktober 2013

Inläggen kommer att bli få ett tag fram igenom...


Inläggen lär inte bli så många nu en tid fram igenom.
Mormor är väldigt sjuk och ligger nu på sjukhuset i Uddevalla och vi lever i ovisshet om hur länge hon kommer att vara med oss.
I morgon skall jag och min kusin åka och hälsa på, så hon känner att vi är vid hennes sida.
Tänker hela tiden på henne och jag mår inte bra, och magen har helt ballat ur av stressen.
Så håll tummarna för mig att mina nerver klarar av detta, jag är väldigt rädd över hur jag kommer att reagera när den dagen kommer.
Kram på er alla




Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också