torsdag 28 november 2013

Julbaket är igång..

Idag har det varit den stora bakardagen.
Bestämde mig för att idag skall jag bara baka och inte göra något annat än det och så blev det. 
Det blev lussebullar, mjuk pepparkaka, pepparkaksmuffins och hallonsnittar. Skulle gjort mera men mina fötter ville inte mera så jag får ta de 4 storbak som är kvar till veckan.


Annars så går livet sin gilla gång. Det har varit mycket körande denna veckan och så har jag haft besök av min dotter och hennes katt Musse.
 Så igår körde jag hem dem till Uddevalla och i morgon skall jag till Sahlgrenska och undersöka nacken efter tumören jag tog bort för drygt 1 1/2 år sedan. Men vi har tid kl 09.00 så det blir att gå upp tidigt för jag får räkna med 2 timmar resa.
Som tur är så skall min man köra för jag är såååå trött på att köra bil nu att jag snart demonstrerar.

Annars under helgen skall jag göra i ordning julbocken så klart, det är ju ett projekt på ett par timmar men det blir alltid väldigt fint och mysigt när vi tänder ljusen på kvällen. 



Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också