lördag 30 november 2013

Vitt, vitt, vitt tycker jag är vackert

Nu är advent tider här och jag älskar som sagt julen mer och mer för varje år, MEN
jag kan bara inte ha röda julsaker i min inredning och jag gillar inte rött längre HEMMA.


Det är vackert i butiken och hos andra men hos mig funkar det bara inte. Försökt att det senaste lägga till nått litet rött..men jag har slängt det direkt. 

Det blir inga julstjärnor i fönstret i år utan det blir cyklamen som gäller, det enda röda är det i hjärtat men sedan är det vita kulor och vitt och silver som dekoreras i blommorna. 

Här bjuder jag på lite bilder på mitt vita hem...







Det är bara istappar i taket så kan man tro att man bor i ett riktigt vinterland, men som sagt jag gillar det och med massa levande ljus och ljusslingor så är det väldigt fint
Trevlig advent på er

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. Helt sagolika bilder du visar, säger jag som ÄLSKAR rött! Förstår att du avstår från rött!
    Ha en fin advent Kram/Finas mammis

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också