onsdag 29 januari 2014

Ännu en vän har gått bort

Idag gick min vän Ewa bort och jag känner att jag har en stor sten över mitt hjärta. Vi blev så goda vänner när jag jobbade på Systembolaget i Strömstad. Hade samma råa humor och vi gjorde inget annat än skrattade. Det blev även att vi umgicks på fritiden och käkade middag med varandra och min dotter var hos henne och klippte och gjorde slingor några gånger.

Hon hade en kolonilott som jag var med en gång och hjälpte till med och det var många goa skratt när vi klafsade runt i den blöta gjorden.
Sedan så bytte vi även sticklingar av olika grönsaker vi odlade upp och pratade om odling och trädgård för det var ett intresse vi båda delade. 

Även så var jag hemma hos henne och kom med inredning idéer som hon var så tacksam över och hon fick lite lyktor som passade hennes marockanska stil. 

Ja! idag sörjer jag en mycket god vän som blev bara 54 år. 
Det har varit en tung vecka, nu när 2 av mina bästa vänner har gått bort på kort tid och jag hänger inte känslomässigt med i svängarna.  

Tiden liksom bara stannar, och livet blir aldrig detsamma igen


Tack Ewa för jag fick vara din vän



Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också