söndag 2 februari 2014

Lite nytt piggar alltid upp


Idag var jag och uppmuntrade mig med att köpa ytterligare 2 st hjärtan lyktor att hänga i fönstret i vardagsrummet. Jag har sedan tidigare dessa i stål men idag blev det i vitt och det blev jättefint.
Har köpt dem på Hedemyrs där de har allt jag drömmer om, det enda som fattas är väl som sagt pengar. 
 Kan inte fatta att jag inte har köpt dem tidigare för jag har gått och vänt på dem hela tiden och tyckt att det får räcka med att jag har dem i sovrummet och i köket men idag beslutade jag mig för att även ha dem i vardagsrummet. 
Trodde det skulle bli kaka på kaka med fönsterbelysning och dessa hjärtan över men det blev det inte och det har lyst så mysigt hela kvällen så jag är nöjd över att jag köpte dem. 
 Sedan så har jag blivit mycket bättre i foten efter op att jag nu har börjat storstäda i lägenheten, och imorron blir det att fortsätta. Det är skönt nu när man har lite mera rörelse förmåga och kan göra ett städryck som varar ett tag och så skall jag putsa fönsterna eftersom det har blåst, så de ser bedrövliga ut och så får man passa på när det är plus grader ute. 
 Dessa fina ägg hängen får ligga framme hela året för de är så fina och dekorativa. Fick utav mina barn för några jular sedan och har inte kunnat med att lägga undan dem. 

 Skall först åka och klippa mig i morgon men sedan blir det städning för hela slanten för att på tisdag kommer Linnea hem på besök till på onsdag då vi skall på begravning. 

Känner att efter allt elände som varit så är jag på väg uppåt nu och fått ordning på vardagen igen. 
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också