tisdag 14 januari 2014

Idag blir det kastrering av Musse!

Godmorgon Tisdag!
Nu är det vitt och kallt ute och jag sitter här med kaffekoppen och myser.
Igår kom Linnea och hennes katt Musse på besök, för idag skall den lilla mannen kastreras. 
Det skall nog göra gott på honom och så skall vi även göra en vanlig undersökning på honom för han har lite defekter här och där.
Sedan så har jag gått ett ryck att försöka mig på att virka en kofta som någon hade lagt ut på facebook och som alla ville ha mönstret till och så även jag.
Så det blev att åka till garnaffären och köpa lite garn trots att jag borde hålla i bromsen när det gäller detta, men kunde inte låta bli. 
Jag skall visa bilder och mönster senare för det är ett väldigt fin modell.

Nu skall jag äta frukost och sedan åka till arbetsterapin för att hämta ut kryckor som jag behöver till veckan.

Med dessa korta ord önskar jag er en trevlig dag
kram från er Camilla
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också