onsdag 15 januari 2014

Pimpat mössan

Fick för mig att "pimpa" mina baggy mössor med stjärnor och det blev ena bra tycker jag. Nu kan jag se i korgen vilka mössor som är mina och Bennys. 
Mönstret på stjärnan hittar ni Här

Kastreringen av Linneas katt Musse gick jättebra och han hoppade och skuttade som bara den några timmar efter op så det är nog gott läkkött i honom. Nu har de åkt hem till Uddevalla igen och lugnet har lagt sig. 

Var även igår och hämtade mina kryckor som jag skall ha efter op av min fot nästa vecka. Försökte att hoppa lite med dem men det kommer att gå åt h...e med alltihopa. Kommer att ligga som vrakved på golvet, så det får väl bli rullstol :) jaja! det ordnar sig nog.

Snön har kommit med besked så jag har varit ute och skottat flera ggr idag, och mer skall det visst bli. Detta skulle ju ha kommit vid jul och inte nu. Men så klart alla ungar tycker ju det är roligt så för deras skull har jag överseende med det :)

Nu skall jag fortsätta virka på min kofta/kappa som jag hoppas jag lyckas med bättre än förra gången.

Sköt om er

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också