söndag 5 januari 2014

Wrappat nytt till badrummet

Det är väldigt kul att shoppa GRATIS!!

Som många kanske vet så finns det ju Wrapp som app på smartphones, där olika företag skickar ut gratis presentkort på mobilen som man sedan visar upp i butiken. Detta hänger jag på som bara den, för man kan plocka ut varor ur deras sortiment för den summan man fått helt gratis eller om man vill betala andra varor med det. 
Mest brukar jag ta Elgiganten, Indiska, Jysk , Hemtex och Max hamburgare. Men nu senast hade jag fått 75 kr på Jysk och Benny min man fick också 75 kr, så det blev att åka och gratis shoppa häromdagen.

Det fick bli 12 st nya handdukar till badrummet för de kostade 12 kr/st, och sedan tidigare hade jag tagit ut 4 st handdukar så nu har jag så det räcker ett bra tag. 




Väldigt skön kvalitet var det och det piffade upp i badrummet må jag säga. Så ni som inte har Wrapp ta och skaffa det för, för man får presentkort från 25 kr och uppåt som du kan ta vilka varor som helst. 

Men det är klart, man känner sig lite små snål, men som sagt de bjuder ju på det och då få de räkna med att man inte köper något mera än att man tar ut varor för det beloppet man fått. 
Himla kul....


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också