måndag 3 februari 2014

Vee Speers

Nu har jag en önskelista när det gäller nya tavlor till mitt hem. Det är Vee Speers väldigt fina och dekorativa bilder. De har den rätta dova färgskalan som jag älskar och kommer att passa fint här hemma. Hennes bilder är så dekorativa att man vill ha alla men tyvärr har inte Fotografiska mera än några stycken. 

 Bilden här nedan i rosa " the birthday party" finns att köpa på Fotografiska för 120 kr så denna skall jag beställa omedelbart. Har sett så många hem i tidningar och bloggar där de har denna bilden så nu skall jag också ha en. 


 Vad jag läst mig till så är bilderna på hennes dotter från flicka till ung kvinna och de är fantastiskt fina. Skulle verkligen vilja ha någon av bilderna. Vi får väl se om de någon gång går att få tag på. 

Denna bilden är vacker och dramatisk på samma gång, så den vill jag VERKLIGEN HA. 





Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också