tisdag 4 mars 2014

Från kackerlackor till en underbar kväll

Bland kackerlackor och geckoödlor!
Ja så är det hos oss nu!. Vi fick in en kackerlacka igår men den lilla rackaren försvann så klart fort bakom en garderob som inte går att flytta. Så i morse fick Benny höra dess läte, men inte jag för jag använder öronproppar på resorna. Men fick idag tag på en slags spray som var bra mot detta så vi har preparerat rummet med detta och får vänta och se om ljudet och odjuret försvinner.
Idag har varit som alla dager, varit på stranden och haft det underbart. Vi har träffat några värmlänningar som bor här på Mango Spa och vi visade dom vårat bad ställe och de var väldigt nöjda över detta, och det är ju roligt att någon ger beröm över detta.

Det bästa med stranden är den underbara grillade majskolven, den är såååå grymt god och jag äter den nästan varje dag helt underbart gott...
Alla olika transporter är tillåtna här och denna är ju för tjusig eller hur ?
Men som vanligt så får man bara solbränna på ena sidan och inte den andra, men i morron blir vi vid poolen för jag har beställt massage och då passar det att vara här för att senare på kvällen åka ner på stan och äta gott. 
Så fort vi kommer till hotellet efter stranden så måste jag kolla mejlen och FB så då har jag och Benny en egen media stund innan vi går och äter. Idag blev middagen lång för vi träffade många gamla och nya bekanta så det tog 3 timmar innan vi kom från borden men trevligt hade vi, och så skall det ju vara.



Men nu är kvällsduschen färdig och kroppen in smörjd med alovera och snart dax att sov. 
Imorgon blir det som sagt en latar dag här på anläggningen och det är gott ibland och bara vara och hoppa i poolen när man vill eller ta lite siesta.
Ha det gott alla vänner 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också