fredag 11 april 2014

Fyndat på Happy Price


Nu har äntligen vår "billighets affär" Happy Price öppnat efter att byggt nytt och fått en jätte stor lokal med massor av fina och billiga saker. Så klart är jag mest intresserad av inredning, och det blev ju att jag köpte 2 st lampfötter till vardagsrummet som jag är såååå nöjd över. De har rätt höjd och form och kostade 179 kr och det tycker jag var super pris. Ni får hålla med om att det blev fint. 

Det blev även en städhink eller vad man skall kalla det för men en förvarings hink för trasor, skurmedel och andra saker när man skall städa och så har man allt på ett ställe. Den kommer att bli super praktiskt när vi skall till Strömstad till veckan och göra slutstädningen i mormors lägenhet. Allt samlat på en och samma plats.



Nu har jag fönsterskrapa, trasor, olika putsmedel, svinto och olika skurmedel på ett och samma ställe, himla praktiskt tycker jag, och så ser det snyggt och fräscht ut. 

Hoppas ni får en underbar helg, själv skall jag bara vara och försöka vila och återhämta min psykiska balans efter att i veckan haft fullt upp efter mormors bortgång. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också