torsdag 10 april 2014

Hjärtan på grön kvist

Det var ett tag sedan jag bloggade men det har varit många jobbiga dagar efter det att min mormor gick bort i helgen. Har varit på begravningsbyrån och ordnat allt och så har jag tagit på mig att göra bouppteckningen så mycket jobb kommer det att bli. Men under tiden har jag haft ett litet projekt att virka hjärtan och blad och hängt på en gren som en liten mobil. 

Bilden är något mörk för jag fotade på kvällen och ljuset var inte det bästa men jag har ingen tid i morgon att fotografera, för jag skall till Strömstad och flytta mormors möbler från äldreboendet. 


Har man lite garnsnuttar hemma så kan man göra dessa, och de är faktiskt dekorativa.


Mönstret hittar ni Här, det är på engelska men det finns en bra ritad beskrivning så det är inte svårt att följa. 
Jag har virkat med Marks & katten Eco bomull och virknål 3.5. 
Nu blir det att virka en prästkrage tavla till en god vän till mig. 

Ha det så bra.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också