måndag 28 april 2014

Ny korg till mitt garngodis


Idag fick jag äntligen köpt en korg som passar i storlek till mina Tilda garn som jag virkar med. 
Haft en stor korg som det har varit allt möjligt i, men nu fick jag köpt en "projektkorg" alltså bara garnen jag använder för just det virkprojektet jag har för tillfället.
Det ser lite trevligare ut än att dra garnen i en påse när man skall någonstans. 
Köpte den för 59 kr på Happy Price så klart

De underbara Tilda garnen ser ut som godiskarameller att man knappt vågar virka av dem,man är liksom rädd att de skall ta slut. Det är så underbart fina färger så jag blir glad bara jag kikar ner i korgen. 
 

Och det blir nog till att köpa en till så jag har en till svampsäsongen så klart. 
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också