måndag 28 april 2014

Vårfika i det gröna

Tack underbara helg!! för att du bjudit på fantastiskt väder med vårfika och grillning.
Efter den senast tidens motgångar så var denna värmen sååå välkommen och det var så underbart att bara sitta ute och prata med grannarna, virka och bara njuta.

Denna måndag skall ju också bli varm och skön och här kommer det att njutas hela dagen. Skall bara in till Uddevalla för stötvågsbehandling av fötterna kvart i nio sedan har jag hela dagen att vara ute.

Var bjuden på 2 kalas denna helgen men jag tackade nej, för att jag hade lovat mig själv att ta vara på mig och få lugn och ro och njuta med grillning med familjen. Det känns ju lite surt att tacka nej men det är ju inte för att vara otacksam utan någon gång måste jag sätta ner foten och säga NEJ och nu blev det så.

I fredags så fyllde jag år och jag fick massor av presenter och blommor av min man och döttrar, och de hade också köpt en tårta så jag behövde inte göra nått. Eftersom vi hade begravning till mormor i torsdags så var jag rätt tömd på energi så deras initiativ var jag väldigt tacksam över, när man inte själv orkar.

Ny vecka och nya utmaningar och jag hoppas att det flyter på bra och inte kommer med några tråkiga överraskningar. 




Nu skall jag bara få fram min cykel och se över den och kanske ta mig en liten tur i det härliga vädret. 

Så jag önskar er en underbar vecka, och hoppas att vi får lite värme trots att SMHI inte spår det men vi får hoppas de har fel :) 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också