måndag 17 november 2014

Updated bedroom with some gold

Ååååå älskade bloggvänner vad jag saknat er !
Men nu är jag här :)

Det har varit en omtumlande tid med mycket jobb och så gick min morbror bort endast 59 år.
Först blev det till att arrangera begravningen och sedan jobba med att bygga upp en ny Lekia butik i Tanums Shoppingcenter. 
MEN!! där brände jag mina broar....

Fick aldrig känna efter sorgen efter min morbror, jobba som en galning med lite rast eller ingen alls och vågade inte känna vid signalerna att kroppen slutade att fungera.
Så i förra veckan blev det till att gå till doktorn och fick först diagnosen utmattningssyndrom och där efter tog jag prover. Fick i dag svaren och mina sköldkörtelprover var helt åt 17 för höga så nu blir det Levaxin som gäller och sjukskriven i flera månader.

Sade upp mig på jobbet för det arbetet är alldeles för stressigt, tungt och långa dagar och så trivdes jag inte där med deras sätt att driva personalen som...........ni får finna ut orden själv. 

Så jag firade idag att jag är fri från dom att det nu är nya tider som gäller,  så jag min dotter åkte och shoppade på Tanum Shoppingcenter på nya H&M Home. Här är lite bilder och det blev till vårt sovrum som jag köpte lite lyktor, kuddar och söta askar m.m 












Askarna är köpta på Hedemyrs i 3 pack och priset av 69 kr...super billigt.
Glas koppar lyktorna H&M HOME 29.50 kr
Tråd lyktor H&M HOME  19.50 kr
Tråd korg hopfällbar H&M HOME 99 kr
Kopparfärgad korg Hedemyrs 39 kr
Kuddfodral i vitt med guld rutor H&M HOME 79.50 kr

Mycket fin inredning till en billig kostnad...jag är super nöjd

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också