tisdag 11 november 2014

white christmas


Nu är det bara några veckor kvar till advent och jag älskar julstämning.
Jag tycker nästan det är mysigast med allt mys inför julen för sedan när julafton är över då vill jag bara få undan allt så fort som möjligt, det finns ju liksom inget mer att fira efter julen så därför åker allt ut på nyårs dagen.
Men i söndags var jag en tur till Happy Price och hittade denna söta vita julbock, som fick flytta hem till oss. Den får stå framme till advent för jag vill inte att den skall stå ute i förrådet och frysa :)


Som ni märker så är min ÄLSKLINGS FÄRG VITT så nu har mina andra bockar fått lite konkurrens under julgranen. Det blir inte så mycket nytt inför julen i år för jag har de senaste 2 åren mer eller mindre bytt ut alla julsaker till vitt och grått.
Det är väldigt fint med rött så klart till julen men det går ABSOLUT INTE  att ha det hemma hos mig förutom lite kulor i julgranen så långt kan jag sträcka mig. Det blir så fel. fel, fel...så vitt, grått och silver är mina julfärger.

Önskar er en trevlig dag
kram på er alla läsare

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också