lördag 11 april 2015

Webbshop - Camillas Livsstil


Kära läsare! jag gick in med stort engagemang och iver att få öppna min garn och inredningsbutik i Tanum. MEN efter flera veckor med massa möten och samtal fick jag ge med mig och ge upp min dröm. 
Det vara många delar i detta som gjorde att jag inte orkade hela vägen fram.
Men man är som fågeln Fenix i Harry Potter filmen..man brinner upp och sedan reser man sig upp ur askan igen. 

Efter några bedrövliga dagar där jag skämdes så över att jag hade sagt till många på Facebook att jag skulle öppna butik och jag trodde verkligen att denna drömmen skulle funka så jag grottade ner mig och började tänka !!!!!.
Så kom jag på en ny ide Webbshop!!!!


Så nu har jag öppnat en liten webbshop camillaslivsstil.tictail.com, där jag skall sälja mina virkade alster som annars bara blir liggandes i en garderob nu kan komma någon annan till användning. 

Det blir inte att jag tar på mig beställningar utan jag älskar att virka och så säljer jag dom jag inte själv vill ha. 
Med tiden hoppas jag att jag även kan köpa in lite produkter och då ha riktig betalning på nätet och f-skatt sedel men än så länge är det bara en hobbyverksamhet. 

Jag hoppas ju så klart att ni kikar in och rekommenderar mig till andra. 

Har bara fått in 2 varor än så länge men skall lägga in allt eftersom, och jag kommer att uppdatera er på bloggen om det. 

Önskar er en trevlig helg

Kramkram Camilla 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Jag förstår att det inte är så enkelt att starta eget här i vårt land.
    Hoppas nu att du får det bättre med din web-shop och jag önskar dej lycka till!
    Och såklart att jag fortsätter att titta in här!
    Kramar från Finas mammis

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också