måndag 4 maj 2015

Te och choklad från Klara & Co

Nu har varorna kommit från Klara & Co och oj såå fina de är!.
Har fått sålt flera stycken redan, som de skall ha till studenten och ge bort till sina föräldrar.

Jag håller på som mest nu att fota varorna och få in dom i min webbshop www.camillaslivsstil.se
Det skall bli väldigt roligt att få sälja dessa för allt är så gott och så får man en så fantastiskt fin förpackning  som gör att de blir speciella att ge bort.

Ni kan beställa här om ni vill, då skickar ni bara ett meddelande så skickar jag varorna snarast. 
Ni kan betala med Swish företag  123 08 22 486 

De stora förpackningarna är Premium påsar med lyxig fudge och kostar 69 kr + 14 i frakt
Jag har även fina presentförpackningar och påsar som gör det lilla extra och kostar 15 kr extra. 



Påsarna här nedan med goda kolor i Grattis och Hurra är perfekta att köpa till studenten och hänga runt halsen i stället för en blomma. Gul/blått band medföljer 
Dessa kostar 39 kr + frakt 14 kronor
Ni kan även komma inom och hämta dem om ni bor i mitt närområde, alltså i Tanumshede



 Vill ni köpa gott te så kostar de 59 kr, ni kan även köpa med en tekopp och kommer i en fin presentförpackning, perfekt att ge bort. Kostar 100 kr +49 kr i frakt


Sedan så finns det underbara jordgubbskolor med överdrag av choklad och flera andra smaker
Dessa kostar 39 kr + 14 kr i frakt
vill ni veta mera om innehåll och smaker så gå in på min webbshop där får ni mera info om produkterna www.camillaslivsstil.se


Har flera olika te sorter och de är så fruktiga och goda och de doftar underbart. Jättefin present till sig själv eller komplettera med andra presenter. Säljer även tesilar för 19 kr
Allt kan ni få i presentförpackning, och fin pappåse att kunna ge bort

Så välkommen och beställa

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också