onsdag 29 april 2015

Garnpaket och tankar kring företagandet


Hej alla goa läsare!
Ja! inte är det tätt mellan inläggen som vanligt.
Har haft en del att göra med webbshoppen camillaslivsstil och få ordning på tråkiga saker som skapa olika betalningsalternativ och annat papperskraffs. 
Men så är det väl i början, men jag hoppas att i morgon få lite varor, om inte så i allafall mån-tis till 
veckan. De har skickat det i allafall så nu väntar jag med spänning. 


Till er som vill virka denna söta prinsessa så är det bara att gå in på min webbshop och beställa detta söta presentkit för 199 kr inkl frakt

Annars så har jag tyvärr fått lite ide torka när jag gör presentförpackningar, annars så bara det sprudlar fram, men nu är det helt still i huvudet och jag behöver verkligen inspiration. Men det lossnar väl när man får hem lite varor.
Som sagt så kommer jag bara att ta in lite varor och försöka få sålt det för att sedan ta de pengarna att köpa in annat nytt...på den vägen är det så jag skall bygga min butik utan att ta lån. 

Och skulle ingen vilja köpa av mig så har jag i alla fall en massa garn, te och choklad och så har jag inte försatt mig i en ekonomisk knipa. Så jag får ta och lära mig av detta och se vad jag klarar av och vad jag orkar med. Men jag har ju en förhoppning att ni vill ta del av mina små projekt och köpa kompletta virknings paket för att skapa lite av det jag gör eller om ni själv har ideer om garnpaket som ni önskar fanns på marknaden. 


Vill ni köpa komplett garn paket till dessa så är det bara att höra av er så ordnar jag det och så klart i en fin presentförpackning även dessa 199 kr inkl frakt
  • 1 Nysta Svarta Fåret Tilda
  • Vitt Tilda garn till kragen och (mage, ögon och näbb)
  • Silver garn Candy till kragen
  • Svart Tilda garn till ögon
  • Beige Tilda garn
  • Spets band + pärla till hatten.
Det du själv behöver är en virknål 2.5 och vadd som du kan ta från en gammal kudde eller köpa billigt på Ikea 


Idag blir det till att virka färdigt en låda med bakelser


Mönster till dessa bakelser hittar ni Här

Så dessa skall sedan flytta till Karlskoga och sedan får vi se vad jag skall hitta på men jag har lite ideer så vi får se vad det blir och jag lovar att dela med mig av mönstren till er som vanligt 

Hoppas ni har överseende med de glesa inläggen men jag jobbar på det :) 

Ha en fortsatt underbar vecka
kram på er
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också