torsdag 18 februari 2016

NYHET - Tilda Bamboos nya färger har inkommit


Nu har äntligen Tilda Bamboo kommit till min butik
Har väntat sedan oktober på de nya färgerna och de är riktigt fina. Härligt att de satsar på att ta fram flera färger av detta underbara garn. Själv blir jag väldigt sugen på att virka en barnkofta i härliga vårfärger, så jag får nog ta och kolla runt efter passande mönster


Det får även bli några virkade disktrasor i dessa härliga färger, för varför ha de tråkiga Wettextrasorna när dessa härliga färger finns och kan användas om och om igen. 


Färgerna lockar verkligen fram vårkänslor och längtan till träden knoppar, gräset blir grönare och det underbara kvittrande av fåglar som letar efter nya reden att sätta bo i. Ja! varje dag blir ljusare och man känner att man själv börjar att planera för årets blommor, härliga stunder i paviljongen och grillröken...snart är vi där :)


Men fram tills man kan sitta ute så skall jag njuta av de nya garnen och hålla virknålen varm

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också