onsdag 2 mars 2016

Mysterievirkning

Förlåt förlåt! jag har varit alldeles för lång tid från bloggen. 
Usch! det är inte likt mig men det är att göra hela tiden och dagarna bara rinner iväg. 
Det har varit garnleveranser, bokföring, leverantörsbesök, varuuplockning och massor av beställningar. 
Men det är ju roligt så klart, men det blir mycket att göra för att hinna ikapp med virkningar och annat som har fått stått till sidan ett tag . 


Sedan så blev jag kontaktad av en tjej på Facebook som undrade om  jag ville vara med och starta en Mysterievirknings grupp på Facebook. Och det nappade jag på direkt, för det lät spännande och roligt. 
Det går ut på att vi lägger ut ett mönster bit för bit med några dagars mellanrum och vi släpper inga bilder eller ledtrådar om vad det skall bli, utan man får se allt eftersom arbetet växer vad det blir. 

Vi lägger ut en materiallista drygt 1 ½ vecka innan över vad för garn man behöver, vad som går åt, virknålstorlek och ev färger. Sedan kan man kika i sin garngömma och kolla av vad man har och komplettera. 

Men jag kommer även att göra Mysteriepaket inför varje utmaning med komplett materialsats i lite olika färger som ni kan beställa i min webbshop Camillas livsstil

Vill ni också vara med så klicka på länken Mysterievirkning och gå med du med.

Välkommen till spännande virkning med oss

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Ja men det lät ju så kul, men jag har inte FB och undrar om du kan lägga ut även på bloggen, Snälla Snälla.
    Ha en fortsatt bra kväll
    Ingvor

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också