onsdag 21 september 2016

Hösten är en mysig tid för handarbete och en tur till Skottland

Trodde att sommaren var en hektisk tid, med umgänge, trädgård, vara social och fara hit och dit...Men ack så fel jag hade. 
Hösten rivstartade med ett virkmysterium som blev heltokigt omtyckt och jag packade garnpaket så det stod härliga till. Tack och lov att jag hade ungarna som hjälpte mig under de mest hektiska
dagarna . Sedan trodde jag det skulle klinga av men det har fortsatt i full fart ändå. 

Vill ni också hänga på mysterievirkningen så sök på Facebook på Mysterievirkning så kan du vara med på spännande och rolig virkning tillsammans med ett gött gäng på nästan 1000 medlemmar. 


Inte nog med det så har jag börjat att sy upp babynesten. Tänkte mer att det skulle vara en rolig grej att göra och för att koppla bort virkningen emellan åt och få lite annan inspiration. 
MEN!! det blev väldigt populärt och har nu 9 st beställningar som det är lite akut med, och så skall jag hålla i en mysterievirkning den 15 oktober. 

 Är ni intresserade av att köpa ett babyneste som jag syr upp utefter dina önskemål, så e det bara att maila mig camilla.jirasek@telia.com 
Babynestena kostar 450 kr och frakt 100 kr om du inte kan hämta det själv. 








På lördag drar vi på en weekend till Skottland Edinburgh i 4 dagar med min dotter och hennes sambo och min man. Det skall bli väldigt roligt och man får gå i affärer och njuta fantastisk miljöer som kanske spär på inspirationsbanken och komma hem med härlig känsla i kroppen och massa ideer som skall testas. 
Varje år som vi åker till Skottland eller till London så shoppar vi inget annat än julkulor och fina saker till juldekorationer. De har så fantastiskt mycket där och nu har de börjat julskylta i de största affärerna. Vi åker även till denna lilla Christmas shop som är öppen året runt och där kommer jag att njuta 




Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Åh, vilka fina babynest. Har aldrig sytt sådana men får väl ta tag i det någon dag. Skulle säkert passa väldigt fint som en kunglig kattsäng också. Vad det såg mysigt ut i Skottland. Ha det gott!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också