söndag 30 juli 2017

Efterlyser mysterievirkare!!

EFTERLYSNING !!


Men nu behöver jag lite hjälp av er!

Pga att jag har så mycket att göra i min butik och Diana har fullt upp också med schemaläggning m.m. så behöver  vi flera som kan ställa upp och göra ett mysterium i vår FB grupp Mysterievirkning med Diana Ritzén och Camillaslivsstil, och bloggen www.mysterievirkning.se

Att tänka på är att mönstret skall vara skapat av dig eller att du har godkännande från skaparen själv att få dela med dig av mönstret. Copyright.. är viktigt att tänka på!!!

Gällande garn!! har jag inte den kvalitén hemma som du önskar så kan jag beställa det eller liknande just för ert mysterium , och du får ett garnpaket utav mig så klart.

Så hör av dig till mig

camilla.jirasek@telia.com  eller skicka PM på Facebooks sidan Camillslivsstil

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också