torsdag 15 september 2011

Förtroendevald - Unionen - SPF.

Nu är jag arbetsplatsombud på mitt jobb...Blev vald på Temamötet i tisdags. Det skall faktiskt bli riktigt roligt och lärorikt. Nu har jag ju sagt upp mig från mina andra styrelseuppdrag och börja med något nytt. Nya utmaningar som är lärorika tycker jag är roligt och intressant. Jag har ju suttit snart i tjugo år i HSB brf myren styrelse och känner att det inte är roligt längre utan känns ett par gamla skor..vill ha nya.
Sedan kommer det nog att krävas engrann av mig men mina goa arbeteskollegor vet att jag är ny och gör mitt bästa för dem....känns riktigt roligt att få en ny utmaning att sätta tänderna i. detta är precis vad jag behövde för att kunna stanna kvar på jobbet och känna utmaningar och att man gör något för andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också