söndag 15 januari 2012

Sahlgrenska sjukhus

Imorron kl halv sju på morgonen kommer en taxi och hämtar mig, och kör mig till ronden som skall i sin tur köra mig till Sahlgrenska sjukhus i Göteborg. Jag skall träffa en läkare på kirurgen som skall göra en bedömning när och hur vi skall göra den tredje operationen av tumören jag har i nacken.
Det känns lite oroligt men skulle det vara något illa varslande så hade de väll gärna bett en anhörig följa med.
Nu har jag en tid kl 10.00 och jag hoppas det går fort för sedan skall jag försöka komma med den tidigaste transporten hem igen, där sedan en taxi står och väntar på mig.
Det är en väldigt bra service måste jag säga, jag behöver inte betala taxi till taxibussen och sedan kostar hela resan t o r 120 kr - 60kr/väg så billigt kör man inte med bil.
Så jag hör av mig i morgon kväll...ha det gött det skall jag ha och så skall jag se en skräckis nu...
Ha de...
camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också