fredag 20 juli 2012

Eksjöhus

Idag fick vi offerten från Eksjöhus. Men den är för ett hus som är något för stort för oss 138 kvm och vi vill ha mellan 125-130kvm max. Men huset som vi sett är på 138 kvm och heter Attityd och är ett hus med pulpet tak och är riktigt snyggt men så är jag inte helt nöjd med planlösningen
Priset för material är ca 1,3 milj och nyckelfärdigt 2.3 milj så vi har något att tänkta på.


Har även mailat att vi är intresserad av ett mindre hus som heter Populär pulpet och är 130 kvm och något bättre planlösning. Så jag hoppas på svar snart från leverantören.

Vi skall träffa säljare i morgon kl 11.00 i Grebbestad och visa honom tomten. Han h semester men var och seglade längs kusten och var i Strömstad i går och idag i Grebbestad så det var schysst att han tog sig tid och följer med och kollar på tomten.
Man skall absolut inte tro att vi har mycket pengar med tanke på att vi skall bygga i Grebbestad utan det är för att man har stört chans att få tillbaka pengarna om det skulle bli tal om försäljning . Så jag hoppas på ett bra möte med säljaren i morgon och att vi kan komma fram till en bra lösning.
fortsättning följer...

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Av en slump kom jag in på er hemsida. Jag arbetar för SmålandsHus som bygger enbart kundanpassade hus till ett väldigt bra pris. Önskar ni pris på ett mindre hus än Attityd där ni självfallet får göra vilka ändringar ni vill, vänligen kontakta mig alla dagar i veckan 08-22:00.

    Mvh
    Henrik Eriksson
    070-828 20 33

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också