tisdag 24 juli 2012

Inget husbygge

Det blir inget husbygge!!!! jag blev i våras opererad för ett sakrom lipom med några små tumörer på. Detta gör att jag inte kan ta någon livförsäkring och därmed kan vi inte ta något större lån innan jag är färdig behandlad.

Men egentligen borde jag ha tänkt på det, för i våras försökte jag teckna en privat livförsäkring men pga min tumör så gick det inte. Utan jag kan endast ha den livförsäkringen jag redan har sedan tidigare och den gäller men att teckna en ny gick inte.
Så jag får koncentrera mig på att bli frisk och göra magnet röntgen om 2 månader och hoppas på att det är bra

Vi bor väldigt bra här men det hade varit lite speciellt att få flytta till något eget, men nu blir det att lägga lite pengar på nya innerdörrar, tapeter och golv så skall nog det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också