torsdag 19 juli 2012

Jobb, jobb och jobb

Nu jobbar man som f...n och har inget ledigt och så skall man planera att bygga hus mitt i allt. Min man har två veckor kvar på semestern och jag har ingen för jag har nyss bytt jobb och får jobba hela sommaren. Så han får sköta markservicen. Inte kommer vi att ses mera än på sena kvällen och när han börjar jobba så får jag mindre att göra på mitt jobb så vi får gå omlott.
Men eftersom vi skall till banken till veckan så är det bra att de ser att jag har mycket att göra. Hinner inte ens med att kolla vad för varor vi säljer på mitt jobb utan kommer 1 minut innan start och sticker hem direkt ef jobbet. Och på jobbet är det kaos och jag står bara i kassan och tar betalt så det är lite krazy just nu måste jag säga.
Det är ju så nu under en begränsad period och sedan lugnar det ner sig. Men jag skall söka jobb på skopunkten i september. Det är inte lika mycket jobb med varorna där som nu, för nu skall man vika allt rätt, larma rätt, hänga rätt, ligga rätt på lagret, städas på ett visst sätt, vara på ett visst sätt, och springa arslet av sig så jag hoppas det blir ett annat jobb till hösten.
Så nu har jag fått skrivit av mig lite och hoppas på en positiv höst...kramizzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också