måndag 1 oktober 2012

Intervju på Lantmäteriet i Oktober

Idag ringde de från Lantmäteriet och meddelade att jag skall komma på en ytterligare intervju så nu är vi bara två kvar om jobbet. Den 18 oktober skall jag till arbetsplatsen och träffa de andra, och så skall jag försöka att ge ett gott intryck så de andra väljer mig så klart.
Det är första gången som jag är på ett sådant viktigt möte och hela mitt arbetsliv hänger ju så klart på att detta skall gå bra. För jag är trött på att gå hemma och jag är trött på allt jobb i butiker utan känner att jag vill göra något som jag verkligen tycker är roligt och utmanande.

Sedan så vill jag ha ett jobb där inte min kropp slits på samma sätt som i en affär med tunga lyft m.m. Här blir det ju kontorsjobb och jobba med viktiga ärenden och även ha kundkontakt. Arbetsplatsen ligger mitt i Strömstad vid torget så nu kan jag åka buss till jobbet och det är gött för då behöver vi inte köpa en extra bil och leta efter parkering som inte går att få tag på i stan. Så nu skall jag läsa på lite om jobbet och även lite om vad jag skall tänka på inför intervju och frågor som kan komma upp så klart så jag känner mig lite mera förberedd. Håll tummarna för mig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också