tisdag 1 januari 2013

Vardagen är återställd

Idag har det varit julröjar dagen. Allt har packats ner och märkts upp och sedan ut i förrådet igen. Det jag städat därefter. Konstigt?? det tar mig en vecka att få upp allt julpynt men endast 4 timmar att ta ner det. 

Men jag är väldigt pedant hur allt skall stå och se ut när jag sätter upp det, och jag måste gå på håll och se det från olika vinklar innan jag är nöjd. Sedan så i år så blev det mycket nytt och då endast i vitt så klart och det blir mycket lättare att dekorera. 

Men men nu är allt återställt och jag ser framemot lite tapetsering i vardagsrummet, för tapeterna ligger här och jag vill ha upp det snart. Och därefter skulle jag vilja ha en litet sidebord och nya växter i fönstret och nya fönsterbelysningar för det behöver verkligen uppdateras. 

Så 2013 får bli förändringarnas år och det ser jag fram emot

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också