måndag 27 maj 2013

Barnen har fått en kusin och jag har fått ett extra jobb- vilken underbar dag.


Idag fick jag två glada nyheter!! När jag och linnea var i Uddevalla i morse så fick vi meddelande om att barnen hade fått en kusin till - en pojke blev det. Det är Bennys bror Christian och Camilla som fick sitt 4:e barn idag och pojken skall heta Emil. 
Allt har gått bra och alla mår bra.



Sedan när vi var på väg hem så ringde telefonen och då var det Granngården i Tanum som undrade om jag var intresserad av extra jobb hos dem. Så kl 14 var jag nere på en intervju och de verkade positiva och jag skall ner och lära mig kassan i morgon mellan kl:10 - 15. Detta jobbet skulle passa mig perfekt och så bara hoppa in vid behov, och sedan så behöver jag ingen bil utan kan ta cykeln bättre än så kan man inte få. 

Har varit lite stressad över att behöva resa till Nordby för att jobba och då måste vi köpa en bil till och då blir det liksom inte direkt så lönsamt längre och resvägen och hela Nordby ogillar jag fruktansvärt. Hela stället vibrerar av negativ energi så nu är jag lättad. 


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. Stort Grattis till jobbet och den nya lilla bebisen! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också