tisdag 28 maj 2013

Crochet shell beanie mössa


Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg, men det är så underbart väder att jag inte vill vara inne. Det grönskar så underbart och i växthuset växer det som bara den, detta är den finaste tiden på hela året. 

Men igår så fick jag börjat på en Crochet shell beanie mössa som jag sett och velat ha.
Mönstret hittar ni här men det är på Amerikanska


Men tyvärr så ser jag helt bedrövlig ut i mössa, att jag nu måste spara lite mera hår för jag ser ut som en köttbulle i fodral och det är inte vackert kan jag lova. Tyvärr så kan jag inte ha någon annan färg än svart så den jag gör nu som är i mullvad får väl ligga på hyllan och se fin ut. Jaja !! man lär så länge man lever...

 bilden visar att den är grå men det är den absolut inte, dålig dag med kameran..


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också