tisdag 21 maj 2013

Linus ullpläd från klippan Yllefabrik

Idag unnade jag mig med att beställa en ullpläd från Klippan Yllefabrik men som jag beställde på Sleepo. Den har den rätta färgen som jag vill ha i sovrummet och som jag letat efter länge. 

Så idag så slog jag till och jag köpte den som är överst på bilden som är ljung färgad eller lila som det står i beskrivningen. Den kommer verkligen att förstärka färgerna i rummet. Så jag är riktigt nöjd. 
Hoppas nu bara att man inte får klianfall av den, men annars så får den bara ligga där och se fin ut. 


Man kan inte få nog av plädar, för de är mysiga och dekorativa. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också