torsdag 25 juli 2013

Pastellig vaxduk till necessärer

Fick för mig att virka några små necessärer, men så fick jag se på Happy Price i Tanum idag så fina vaxdukar för 39kr/ m så då tänkte jag till lite.
Så det blir att sy några med dessa fantastiska fina färger men även fodra några som jag funderat på att virka också.


 Nu börjar mina ideer att komma fram, det är nog värmen som gjort att hjärnan varit helt still och lusten att ta mig för något har varit nada.

Så nu blir det till att börja med mina projekt men först måste jag hjälpa till att tapetsera hemma fredag- lördag sedan så skall det grejas.. 


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också