onsdag 24 juli 2013

Virkad snuttefilt


Så klart så har jag varit dålig igen på att lägga in inlägg, men det är jobb och underbart väder som gör att man inte direkt startar datan varje dag. 

Men jag har faktiskt virkat en snuttefilt med en kanin på som jag skall ge till min mans syskon barn Emil snart 3 månader. Det var första gången så jag är riktigt nöjd med resultatet.
Mönstret är ett ihop plock från olika böcker och webb platser men i grund och botten så är det mormorsruta med en liten söt virkad kant runt. 

Så här fin blev den...







Får nu sätta mig och fundera på nästa projekt
Nu är det dax för jobbet, ha en underbar dag
kram, kram

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också