söndag 1 september 2013

Färgkavalkad både bland garn och kuddar


Nu är man då hemkommen från semestern på Mallorca, Cala Millor. Det har varit en vecka som gått upp och ner och då talar jag om vädret. Halva veckan var mulet och regnigt och sedan 3 dagar med sol. Men lite färg har man då fått men det är väldigt skönt att vara hemma igen.

Så idag var det att tvätta allt och fått lagat kålpudding till middag, och det var väldigt gott med vällagad svenska mat. Sedan så har jag organiserat om bland mina garner. Fattar inte att jag hade så mycket garn och 70% av dessa har jag fått gratis men jag vet inte vad jag skall göra med allt. Men nu är hösten i antågande så då får man mera tid och sitta och pyssla. 

Linnea efterlämnade ett skåp när hon flyttade så jag tog det till mitt lilla gäst/pysselrum och fick sorterat upp allt. Det blev riktigt bra och fick en mycket bra översikt av vad jag har. 


 Har även fått gjort lite nya kuddar i sängen så det piggar upp lite, men jag behöver få köpa lite mera tavlor men det får duga så länge. 

Räkna får måste man ju göra även om man är gäst i denna sängen..



Känner mig nöjd med denna första dagen hemma från resan och fått gjort en hel del. 
Trevlig kväll på er alla...

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också