lördag 10 maj 2014

Vilken underbar dag


Dagen började lite kall men det var i alla fall sol...och ännu mera sol fick vi.
Trodde det skulle bli högst 10 grader men det steg till närmare 20 grader vid vår uteplats så vi samlades hela familjen, jag och Benny, Emma och Linnea med deras respektive och suttit och lapat oss i solen och grillat en massa god mat. 
Grillade champinjoner, grönsaker, kyckling, fläskytterfile och karré så hela bordet dignade med massa godsaker. 
Så vi fick en underbar dag och bara sitta och tjöta och umgås och ha det trevligt och det gillar jag.
Är så glad över att vi är så tajta och kan ha mysiga stunder som dessa.
Inte nog med detta så satt både jag, Emma och Linnea och virkade så det var ju väldigt trivsamt. 



Nu blev det lite solbränna men vad offrar man inte för att få sitta och ha det gött i solen en så underbar dag som denna, nu när mera regnväder är att vänta. Man får ta vara på varje stund som det är sol och när man kan vara ute och laga mat tillsammans. 


Nu sitter man här med virkningen och tittar på Eurovisions festivalen, men jag orkar nog inte sitta uppe hela tiden men hoppas ju så klart att Sverige vinner.

I morgon bär det vägen till Uddevalla och köpa badrumsmöbler för vi skall renovera badrummet den 4-5 Juni så det är lite att shoppa så man har allt när badrummet är färdigt. Det skall bli ett efterlängtat projekt och det skall bli skönt att få ett badrum som går i stil med resten av lägenheten = vitt och lite svart.

Hoppas ni får en trevlig söndag och så klart så önskar jag er en trevlig virkvecka, för här skall det virkas för jag är beroende av det som ni nog redan har sett.

kram kram

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också