måndag 11 maj 2015

Öppningserbjudande i min webbshop

ÅÅÅÅÅ vad glad jag är !! 
Har blivit återförsäljare till Svarta Fårets garn Tilda, och idag fick jag min första leverans. 


Eftersom jag mer eller mindre bara virkar med Tilda garnet så blev det att jag började med att bara ta hem dem och Candy garnet i silver och guld. 

För er som följer mig så har ni nog förstått att jag är helt frälst i detta garnet, så då vill jag ju gärna kunna sälja det till er också!! 


I och med att jag nyss öppnat min webbshop så fick det bli ett litet öppningserbjudande. 
Ni kan här köpa Tilda för 30 kr/ st och fraktfritt. 

Så går ni in på min webbshop http://www.camillaslivsstil.se/ eller klickar på länken här uppe till vänster, så ser ni vilka färger jag har och kan beställa därifrån. 
Går även att skicka meddelande till camilla.jirasek@telia.com så hjälper jag er så klart. 

Hittar ni nått mönster i min blogg så hör bara av er så hjälper jag er med hur mycket garn ni behöver till olika projekt. 




Kika in emellan åt för att hålla koll på mina erbjudande på garn och lite annat,  eller följ mig på Facebook och camillaslivsstil  och var uppdaterad hela tiden

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också